page contents

Διαχείριση Καινοτομίας | Δρ Φώτης Φιλιππόπουλος

Διαχείριση Καινοτομίας: Τεχνικές και Εργαλεία για επιτυχία

Ένα special masterclass στην Διαχείριση Καινοτομίας με τον Δρ Φώτη Φιλιππόπουλο

MasterClass contents:

  • Masterclass video

Video features:

  • Audio language: Greek
  • Subtitles: n/a
  • Duration:

About this Masterclass

*Live translation is not provided for the masterclass session

Περιγραφή:

Αυτό το εντατικό masterclass θα σε εισάγει σε σύγχρονα επαναστατικά εργαλεία, έννοιες και πρακτικές από παγκόσμια οπτική γωνία. Θα σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις τις προκλήσεις από το στάδιο της διαχείρισης της καινοτομίας και του R&D μέχρι την ανάπτυξη προϊόντων που οι άνθρωποι επιθυμούν πραγματικά να αγοράσουν.

Με δυναμικό ρυθμό κατά τη διάρκεια του masterclass οι επιχειρηματίες, επιστήμονες και τεχνολογικοί επιχειρηματίες θα αποκτήσουν πρακτική επίγνωση για πως να αναπτύξουν και να διαχειριστούν μια τεχνολογική και προϊοντική στρατηγική. Μια στρατηγική με υψηλές πιθανότητες να επιτύχει σε ένα περιβάλλον όπου η αγορά, η τεχνολογία και η καταναλωτική ζήτηση μεταβάλλεται συνεχώς.

Βασικά θέματα και οφέλη:

Οι έννοιες, τα εργαλεία και τα πλαίσια που καλύπτει το masterclass θα επιτρέψουν τους συμμετέχοντες να:

  • Μάθουν τις αρχές της διαχείρισης στρατηγικών καινοτομίας και εμπορικοποίησης (commercialisation) για τεχνολογικούς επιχειρηματίες, με τον τρόπο του MIT
  • Αναπτύξουν επιτυχημένη προϊοντική και τεχνολογική στρατηγική
  • Δημιουργήσουναναγνωρίσουν και αξιολογήσουν νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες
  • Μεταφράσουν τις ανάγκες των καταναλωτών και να ποσοτικοποιήσουν της «Προτεινόμενη Αξία»
  • Μάθουν τις αρχές της δημιουργίας, σύλληψης και μεταφοράς της «Αξίας»
  • Στρατηγικές εμπορικοποίησης (Commercialisation) για τεχνολογικούς επιχειρηματίες
  • Εξοικειωθούν με το μοντέλο διαχείρισης καινοτομίας (Innovation management)
  • Διδαχθούν τη συμπεριφορά καταναλωτή στην πράξη
  • Διευρύνουν και να αναπτύξουν τα δίκτυα τους

Για ποιους είναι το masterclass:

Το masterclass είναι απαραίτητο για ανώτερα, γενικά και εκτελεστικά στελέχη που αναμιγνύονται στην ανάπτυξη, διαχείριση ή στο marketing τεχνολογικών προϊόντων, ή υπηρετούν σε οργανισμούς που πωλούν τα προϊόντα τους σε ταχέως μεταβαλλόμενες αγορές. Το περιεχόμενο έχει σχεδιαστεί να είναι το μέγιστα πρακτικό και ωφέλιμο για:

  • Επιχειρηματίες επιστήμης και τεχνολογίας
  • Διευθυντές σε επιχειρήσεις και οργανισμούς με ένταση τεχνολογίας
  • Μάρκετινγκ, στελέχη ανάπτυξης επιχειρήσεων και διευθυντές Ε&Α σε τεχνολογικούς και άλλες οργανισμούς
  • Στελέχη από όλα τα επίπεδα διοίκησης συμπεριλαμβανομένων των επαγγελματιών σε επίπεδο C, Προϊστάμενος Ε&Α.
  • Αντιπρόεδροι Marketing & New Venture Development
  • Σχεδιαστές προϊόντων
  • Διευθυντές έργων
  • Σπουδαστές STEM
  • Διασταυρώσεις αυτών των λειτουργικών περιοχών

Video features:

  • Audio language: Greek
  • Subtitles: n/a
  • Duration:

Additional material