Professor Jeff French

Global thought leader

Ο Jeff French είναι ένας παγκοσμίου φήμης thought leader στα πεδία της συμπεριφορικής επιρροής, του Social Marketing, της κοινωνικής επικοινωνίας και του programme planning and evaluation.

Ο Jeff έχει εκδώσει πάνω από ενενήντα ακαδημαϊκά papers, πέντε βιβλία και αρκετούς οδηγούς και tool kits σχετικά με το αντικείμενό του. Ο Jeff είναι επισκέπτης καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Brighton και Fellow στο πανεπιστήμιο Kings College του Λονδίνου. Επίσης διδάσκει σε τέσσερα ακόμη πανεπιστήμια σε τακτική βάση. Τέως Διευθυντής Πολιτικής και Επικοινωνίας στο Health Development Agency του Ηνωμένου Βασιλείου και πρεσβύτερος δημόσιος υπάλληλος στο Υπουργείο Υγείας του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2004, ο Jeff καθοδήγησε την κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου στην αναθεώρηση του Social Marketing και συνέστησε το National Social Marketing Centre το 2005. Το 2009 ο Jeff έγινε Διευθύνων Σύμβουλος της Strategic Social Marketing Ltd.

Η Στρατηγική του Social Marketing λειτουργεί διεθνώς με μερικές από τις μεγαλύτερες ιδιωτικές εταιρίες παγκοσμίως, ΜΚΟ, διεθνείς οργανισμούς όπως η WHO και κυβερνήσεις στην ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων  που στοχεύουν να επηρεάσουν θετικά την κοινωνική συμπεριφορά και την συμπεριφορά υγείας.

Ο Jeff είναι μέλος σε διάφορες εθνικές και διεθνείς πολιτικές επιτροπές και μέλος συντακτικών επιτροπών (Editorial Boards) τεσσάρων επαγγελματικών περιοδικών. Ο Jeff είναι μέλος του European Social Marketing Association Board και το χρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε. Πρόγραμμα ετοιμότητας για την πανδημία. (ASSET pandemic preparedness programme)

Ο Jeff είναι επίσης σύμβουλος στον συνασπισμό (coalition) Dying Matters, υπηρετεί στην συμβουλευτική επιτροπή του Ευρωπαϊκού EPODE για την πρόληψη κατά της παχυσαρκίας και στην εθνική ομάδα πρόληψης του HIV στην Αγγλία.

Ο Jeff έχει εργαστεί σε 29 χώρες με ΜΚΟ, ιδιωτικές εταιρίες, κυβερνητικές υπηρεσίες και οργανισμούς ανά τον κόσμο σε συμπεριφορικά προγράμματα που σχετίζονται με: υγεία, μεταφορές, ασφάλεια, κατάχρηση ουσιών, σεξουαλική υγεία, τζόγο, δασοκομία, περιβαλλοντικά θέματα, στρατολόγηση, παχυσαρκία, υγεία των ζώων και service reconfiguration.

Πρόσφατες μεγάλες διακρίσεις του περιλαμβάνουν:

  • 2014 Facilitating and chairing the WHO European International Health regulations forum.
  • 2015 Development, field testing and delivery of the first professional technical guide to Social Marketing for the European Centre for Disease Control.
  • 2015 The completion of the social marketing component of the EU funded ECom pandemic communication and marketing research program.
  • 2015 Working as a WHO consultant, the development of an internal and external marketing and communication strategy for the Greek government’s health reform program
  • Co-ordinating the European and Worlds Social Marketing conferences in Finland and USA.
  • 2015 The development for the Wellington City Government in New Zealand a marketing and communications strategy for the cities post-earthquake bus transport system.
  • 2015 Publication of ‘Strategic Social Marketing’ by SAGE.
  • 2016 Completion of a systemic literature review and strategy for Purina Ltd on the health promotion benefits of pet ownership.
  • 2016 Advice and training for the UK Government on the application of Social Marketing across social policy.
  • 2016 Completed as part of the pan-Europe E-com@eu, consortium, a four-year EU funded research program on pandemic behavioral influence.
  • 2016 Systematic meta review of human and animal health promotion for Purina Ltd.
  • 2016 Appointed to the National HIV prevention England scientific advisory board.
  • 2017 Second Edition of the bestselling book ‘Social Marketing and Public Health’ Oxford University Press Published.
  • 2017 Advisor to government of Finland on developing citizen centric service reform.
  • 2017 Chair of the World Social Marketing Conference Washington DC.

This post is also available in: enEnglish (Αγγλικα)