Peter Economides

Brand Strategist

Peter Economides

O Peter Economides είναι ένας διεθνούς φήμης και δραστηριότητας brand strategist, με έδρα την Αθήνα.

Είναι  Ιδρυτής της  Felix BNI, ενώ υπήρξε πρώην Executive Vice President & Worldwide Director of Client Services στον Διεθνή Διαφημιστικό Οργανισμό McCann Erickson Worldwide και Head of Global Clients στην TBWA\Worldwide.

Έχει διαχειριστεί και αναπτύξει ηγετικές διαφημιστικές εταιρείες στην Νότιο Αφρική, Χονγκ Κόνγκ, Ελλάδα, Μεξικό και στις Ηνωμένες Πολιτείες. Στην McCann Erickson Worldwide υπήρξε επικεφαλής για την διεθνή διαχείριση του λογαριασμού της Coca Cola, ύψους $1.8 δις και στην TBWA\Worldwide υπήρξε επικεφαλής του Rebranding της Apple, αναλαμβάνοντας την διαχείριση της καμπάνιας «Think Different» με την επιστροφή του Steve Jobs.

Στους πελάτες  της  Felix BNI συμπεριλαμβάνονται ενδεικτικά οι Audi, Heineken Breweries, Coca-Cola, the International Olympic Committee, Affidea Medical Group, Seychelles Tourism, superyacht builder Oceanco, Τράπεζα Κύπρου και πολλοί άλλοι. .

Το έργο του Peter εστιάζει στην αλλαγή-  την στρατηγικό αποτέλεσμα από την  διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας, των συνηθειών και της συμπεριφοράς των καταναλωτών και των προκλήσεων για περιφερειακή και διεθνή ανάπτυξη.

Έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στην ίδρυση του Orange Grove, την θερμοκοιτίδα για startup, η οποία ξεκίνησε με την πρωτοβουλία της Ολλανδικής Πρεσβείας στην Αθήνα.

Στον Peter έχει αποδοθεί το «Lifetime Achievement Award» από το Ελληνικό Συμβούλιο Αμερικής (Hellenic Council of America) και το έργο του έχει αναγνωριστεί από το κονγκρέσο των Η.Π.Α..

Ο Peter είναι Διοικητής του ΔΣ στον παγκόσμιο μη κερδοσκοπικό οργανισμό  Make-A-Wish International, που εδρεύει στην Αριζόνα.

This post is also available in: enEnglish (Αγγλικα)