page contents
Ο Nick είναι επαγγελματίας της ερευνας αγοράς και συμπεριφορικής αλλαγής με υπόβαθρο στην ψυχολογία και την ανθρώπινη. συμπεριφορά. Είναι πιστοποιημένο μέλος της UK Market Research Society (Certified Member) και έχει περισσότερα απο 20 χρόνια εμπειρία ως επαγγελματίας ερευνητής χρησιμοποιώντας την συλλογή ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων, την επίγνωση και ψυχολογία για να ενισχύσει συμπεριφορικές και οργανωσιακές στρατηγικές αλλαγής, επικοινωνία, σχεδιασμό πολιτικής και πεδία όπως η ανάπτυξη ιδέας και τον σχεδιασμό προϊόντων.
Στην διάρκεια της καριέρας του ο Nick, έχει παρέχει υπηρεσίες συμβουλευτικής, έρευνας και εκπαίδευσης σε πελάτες απο ένα ευρύ πεδίο κλάδων όπως η Κοινωνική έρευνα, Υγεία, Εκπαίδευση, Μέσα ενημέρωσης, FMCG, Branding, NPD, Κοινωνικό Marketing και μεταφορές.
Οι πελάτες του συμπεριλαμβάνουν ενδεικτικά τις παρακάτω εταιρείες: Arriva UK Trains, Unilever, The Home Office, The Department of Health, the NHS, Thames Water, Greater Manchester Public Health Network, Boots the Chemist, Abu Dhabi Department for Transport, Bermuda Hospitals Board and The Met Office.
Είναι επίσης έμπειρος εκπαιδευτής σε ποιοτική έρευνα και επίγνωση καταναλωτών και έχει εμπειρία συνεργασίας με ομάδες και άτομα σε όλα τα επίπεδα της κοινωνίας και των επιχειρήσεων. Είναι επικεφαλής Emotion Analytics στην Hitch Marketing στο Ηνωμένο Βασίλειο.