Nancy Lee

Global thought leader

Η Nancy Lee έχει περισότερα απο 30 χρόνια επαγγελματική εμπερία στον ΄χωρο του Μάρκετινγκ, με εξειδίκευση στο Κοινωνικό Μάρκετινγκ. Έχει διατελέσει Διοικητικό στέλεχος Μάρκετινγκ σε  συμπεριλαμβάνοντας την θέση  Vice President και Director of Marketing για την Rainier Bank και Director of Marketing Νοσοκομείο Παίδων του Seattle (Seattle Children’s Hospital). Διδάσκει ώς teaching associate, στο πανεπιστήμιο της  Washington, social Marketing στο πρόγραμμα MPA. Διατηρεί μια μικρή συμβουλευτική εταιρεία στο Seattle, στην Washington, και παραδίδει σεμινάρια και εργαστήρια πάνω στο social marketing και το Μάρκετινγκ του Δημοσίου τομέα και έχει συμμετέχει στην ανάπτυξη περισσότερων απο 100 καμπάνιες Κοινωνικού Μάρκετινγκ για το Κέντρο Πρόληψης Ασθενειών (CDC), Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), EPA, US AID, το Τμήμα Υγείας της Ουάσινγκτον (Washington State Departments of Health), Μεταφορές, Φυσικούς πόρους, Οικολογία .

Υπηρξε επισκέπτης καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Νοτίου Αφρικής (University of Cape Town), το Πανεπιστήμιο Victoria στην Μελβούρνη, το Εθνικό Πανεπιστήμιο της Ιραλνδίας στο Galway (National University of Ireland), το Πανεπιστήμιο του Yale και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης(Oxford University), ενώ διετέλεσεμέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Προώθησης της Υγείας της Σιγκαπούρης. Εχει παραδώσει εργαστήρια κοινωνικού Μάρκετινγκ σε περισσότερους απο 2000 στελέχη του Δημοσίου και Μη κερδοσκοπικού Τομέα (NGO) που έιχαν ανάμιξη στην ανάπτυξη καμπάνιας για την αλλαγή συμπεριφοράς. Εχει παραστεί ώς κεντρική ομιλητής (keynote speaker) σε συνέδρια Κοινωνικού Μάρκετινγκ συμπεριλαμβανομένου και τα συνέδρια με θέμα την Δημόσια Υγεία, Πρόληψη Ατυχημάτων, Φτώχεια και Πριβαλοντική Προστασία.

Δημοσιευσεις 

Απο το 2002, η Nancy Lee έχει συνδημοσιευσει δέκα βιβλία με τον Philip Kotler:

  • Social Marketing: Influencing Public Behaviors for Good 5th Edition (Lee/Kotler) Sage Publications 2016
  • GOOD WORKS! Marketing and Corporate Social Initiatives That Build a Better World and the Bottom Line (Kotler/Hessekiel/Lee) Wiley
  • Social Marketing: Influencing Public Behaviors for Good 4th Edition (Lee/Kotler) Sage Publications 2011
  • Social Marketing to Protect the Environment:  What Works.  (McKenzie-Mohr, Lee, Schultz, Kotler) Sage 2011
  • Social Marketing in Public Health:  Global Trends and Success Stories (Cheng/Kotler/Lee) Jones&Bartlett 2009
  • UP and OUT of Poverty:  The Social Marketing Solution (Kotler/Lee) Wharton Publishing 2009
  • Social Marketing: Influencing Behaviors for Good3rd Edition (Kotler/Lee) Sage 2008
  • Marketing in the Public Sector(Kotler/Lee) Wharton School Publishing 2006
  • Corporate Social Responsibility(Kotler/Lee) Wiley 2005
  • Social Marketing: Improving the Quality of Life2nd Edition (Kotler/Roberto/Lee) Sage 2002

This post is also available in: enEnglish (Αγγλικα)