Συχνές Ερωτήσεις για την Πρωτοβουλία The Mindspark
page contents
Συχνές Ερωτήσεις για την Πρωτοβουλία The Mindspark
Το «the Mindspark», είναι το μεγαλύτερο γεγονός για το Marketing, τη δημιουργικότητα και την καινοτόμο σκέψη, και προσφέρει ένα διήμερο γνώσης, έμπνευσης και ανακάλυψης.
Για δυο ημέρες και για περισσότερες από 15 ώρες έχεις την ευκαιρία να έρθεις σε επαφή με κορυφαίους εισηγητές και επαγγελματίες και να εξερευνήσεις νέα πεδία, νέες τάσεις και σύγχρονα εργαλεία. Έχεις την ευκαιρία να θέσεις ερωτήματα και να ανταλλάξεις απόψεις με τους εισηγητές, και να γνωρίσεις ανθρώπους του επιχειρηματικού κόσμου που αναζητούν την γνώση και επενδύουν στην προσωπική τους ανάπτυξη.
Αποτελεί μια διαφορετική πρωτοβουλία για την επιχειρηματικότητα, που εκφράζεται μέσα από μια σειρά ιδιαίτερων εκδηλώσεων και εργαστηρίων (masterclasses) σχεδιασμένα ώστε να επιτύχουν επίτευξη της μέγιστης ανάμιξης του κοινού. Το κεντρικό γεγονός απαρνείται την πεπατημένη συνεδριακή δομή και χτίζει σε ένα τετράπτυχο:
“Έμπνευση-Ανάπτυξη-Δικτύωση-Αλληλεπίδραση”
Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να επιτύχει τον απαραίτητο “βελονισμό” στις τοπικές κοινότητες μέσα από την έκθεση τους, με παγκοσμίου φήμης εισηγητές και επαγγελματίες της αγοράς. Η αλλαγή του τρόπου σκέψης (mindset) των Ελλήνων επιχειρηματιών βρίσκεται στο επίκεντρο του σκοπού του the Mindspark, με επιμέρους στόχο την διαμόρφωση ενός νέου, φιλικό και δημιουργικού πλαισίου σκέψης γύρω από το επιχειρείν.
Δομικά το μοντέλο αποτελείται από δύο διαφορετικές ημέρες:
Το κεντρικό γεγονός: Η ημέρα της εκδήλωσης (12 Σεπτεμβρίου). Μια ημέρα γεμάτη, γνώση έμπνευση, δικτύωση, διασκέδαση και αλληλεπίδραση. Αποτελείται από τρία μέρη, τις ομιλίες όπου ανάβει η σπίθα, το networking cocktail event όπου γονιμοποιείται η γνώση μέσω του διαλόγου, και κλείνει με το Minds Park (πάνελ) όπου οι ομιλητές και διακεκριμένοι επαγγελματίες είναι εκεί να απαντήσουν στις δικές σου απορίες.
Τα ειδικά masterclasses: Αποτελούν ξεχωριστή δράση με πρόσβαση σε περιορισμένο αριθμό συμμετεχόντων. Είναι το “επιδόρπιο” για τους πιο απαιτητικούς που το “κυρίως πιάτο ” δεν τους γέμισε το μυαλό και επιθυμούν να του δώσουν περισσότερη τροφή. Την ημέρα των masterclass δεν υπάρχουν άλλες παράλληλες εκδηλώσεις, η ημέρα περιορίζεται σε τρία μεμονωμένα πρακτικά “masterclasses” διάρκειας από 1,5 έως 2,5 ώρες ανάλογα τον εισηγητή και την θεματική ενότητα. Oι συμμετέχοντες λαμβάνουν το πρόγραμμα και τις ώρες διεξαγωγής και παρευρίσκονται να παρακολουθήσουν τα masterclass.
Το the Mindspark χρησιμοποιεί σύγχρονες μεθόδους ως καταλύτης για την επίτευξη της μετάβασης σε ένα νέο τρόπο σκέψης. Είναι σχεδιασμένα για να ενισχύσουν την μετάβαση της σκέψης και των πεποιθήσεων σε ένα νέο επίπεδο. Το κοινό περνά από αυτά τα τρία στάδια την πρώτη ημέρα:
Το 1ο session περιέχει τις βασικές εισηγήσεις των κεντρικών εισηγητών (ΝΕΥΡΩΝΕΣ) που έχουν επιλεχθεί για το κάθε γεγονός. Αυτό το σημείο είναι που ξεκινά η διαδικασία αμφισβήτησης, αναγνώρισης και πρόκλησης των υφισταμένων πεποιθήσεων. Επιλέγονται 2 “δημιουργικά μυαλά” και ένα “δομημένο” ως εισηγητές ώστε να υπάρχει σχετική γεφύρωση της λογικής με το δημιουργικό μέρος του εγκεφάλου και υποστηρίζεται με εργαλεία και μεθόδους όπως η γραφιστική απεικόνιση.
Αυτό είναι το σημαντικό μέρος όπου ενεργοποιείτε η διαδικασία της απομυθοποίησης και το κοινό συναλλάσσεστε ανταλλάσσει απόψεις και επιχειρήματα για να προετοιμαστεί για το επόμενο session
Το τρίτο session είναι το μέρος όπου τα “Μυαλά” είναι όμορφα συνδεδεμένα μαζί. Ξεκινά με δύο υποενότητες για να καταλήξει στο κύριο μέρος που είναι το πάνελ συζήτησης.
Στην βασική ενότητα της συζήτησης μπορείς πλέον να μοιραστείς σκέψεις, να θέσεις ερωτήματα και να διαφωνήσεις με τους ομιλητές και τους επιλεγμένους επιχειρηματίες και ειδικούς καλεσμένους που τους πλαισιώνουν.
Οι δύο επιμέρους υποενότητες είναι ένα Special Keynote και το Mindspark Highlights.
H ενότητα αυτή αποτελεί μια νέα ενότητα στην οποία διακεκριμένος καλεσμένος μεταφέρει τεχνογνωσία ή καλή πρακτική. Έχει διαθέσιμο ένα slot 10’-20’ χωρίς να απαιτείται παροχή masterclass την δεύτερη ημέρα.
* Η ενότητα είναι δεν περιλαμβάνεται σε κάθε γεγονός
H ενότητα the Mindspark Highlights αποτελεί μια νέα ενότητα στην οποία βραβεύονται καλεσμένοι επιχειρηματίες ή εκπρόσωποι οργανισμών που έχουν επιδείξει στοιχεία διαφορετικού τρόπου σκέψης. Έχουν υιοθετήσει αυτό που η Carol Dweck ονομάζει “Growth Mindset” και σε αυτήν την ενότητα καλούνται να μεταφέρουν στο κοινό τις προκλήσεις και τους παράγοντες επιτυχίας κατά την υλοποίηση των έργων τους.
* Αποτελεί μια ενότητα που ενσωματώνεται όταν έχει εντοπιστεί μια εξαιρετική πρωτοβουλία η οποία αντανακλά το Growth Mindset.
Στην βασική ενότητα της συζήτησης μπορείς πλέον να μοιραστείς σκέψεις, να θέσεις ερωτήματα και να διαφωνήσεις με τους ομιλητές και τους επιλεγμένους επιχειρηματίες και ειδικούς καλεσμένους που τους πλαισιώνουν.
Είναι η ενότητα που περνάς από το στάδιο της αμφισβήτησης και της απομυθοποίησης στην απομάθηση για την επίτευξη της αλλαγής στάσης και σκέψης, με σκοπό την αντικατάσταση των παλιών πεποιθήσεων με νέο τρόπο σκέψης.
Τα masterclass αποτελούν ξεχωριστές ενότητες με πρόσβαση σε περιορισμένο αριθμό και οι εισηγητές δίνουν πιο πρακτικές κατευθύνσεις από ότι στην κεντρική τους εισήγηση και ανάλογα την ειδικότητα τους παρέχουν και εργαλεία. Η διάρκεια τους ανάλογα το θέμα και τον εισηγητή ποικίλει από 1,5-2,5 ώρες.
To κοινό του the Mindspark είναι κυρίως υφιστάμενοι και δυνητικοί επιχειρηματίες, business enthusiasts, start-uppers, διοικητικά στελέχη ενώ επίσης προσελκύει ιδιωτικούς υπαλλήλους, ακαδημαϊκούς, διοικητικά στελέχη φορέων και δημόσιας διοίκησης και άλλο κόσμο που επιθυμεί να εξερευνήσει τον επιχειρηματικό κόσμο.
Το κοινό σημείο των οπαδών του the Mindspark είναι ότι μοιράζονται κοινές αξίες προς την προσωπική, επαγγελματική ανάπτυξη και το επιχειρηματικό πνεύμα. Ένα μέρος του κοινού αποτελεί εξερευνητές του θεσμού της επιχειρηματικότητας και ανθρώπους που εργάζονται για να την βελτιώσουν.
Tα εισιτήρια κατά βάση διατίθενται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας eventora. To δίκτυο των καταστημάτων του δικτύου φυσικής πώλησης για κάθε περιοχή θα ανακοινώνεται για κάθε πόλη στα μέσα επικοινωνίας του the Mindspark εφόσον υπάρχει η δυνατότητα με συμβεβλημένα σημεία διάθεσης.
Σε περίπτωση που είναι εφικτή για την διοργάνωση η δημιουργία δικτύου φυσικών σημείων πώλησης για την πόλη διεξαγωγής θα μπορείτε να βρείτε αυτά στον αντίστοιχο σύνδεσμο έκδοσης εισιτηρίων και στην σελίδα της εκδήλωσης.
Tα εισιτήρια εκδίδονται ηλεκτρονικά μέσω της EVENTORA ή μέσω των καταστημάτων του δικτύου φυσικής πώλησης εφόσον αυτό είναι διαθέσιμο στην πόλη σας. Η διάθεση των εισιτηρίων θα πραγματοποιηθεί σε τρεις περιόδους, ηλεκτρονικά και από τα σημεία φυσικής διάθεσης της EVENTORA.
Κάντε κλικ στον αντίστοιχο σύνδεσμο παρακάτω ή επισκεφθείτε την σελίδα η τα κοινωνικά μέσα του the Mindspark και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που οδηγεί στην πλατφόρμα εισιτηρίων της EVENTORA. Έπειτα επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε και εκδίδεται το εισιτήριο σας.
Την σελίδα έκδοσης μπορείτε να την βρείτε παρακάτω κάνοντας κλικ στο “ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ”.
Εφόσον είναι διαθέσιμη η αγορά από φυσικό κατάστημα, παρακάτω ο σύνδεσμος “ΔΙΚΤΥΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ” έχει οδηγίες για την διαδικασία και το δίκτυο καταστημάτων όπου μπορείτε να προμηθευτείτε το εισιτήριο σας.
Η διάθεση των εισιτηρίων γίνεται σε τρεις περιόδους με σκοπό να ανταμείψει όσους εκδώσουν εισιτήρια νωρίς πριν την τελευταία εβδομάδα του the Mindspark. Η μόνη διαφορά στις τρεις περιόδους είναι το κόστος στην τιμή του εισιτηρίου.
Η πρώτη περίοδος και η δεύτερη περίοδος προσφέρουν μειωμένο κόστος εισιτηρίων ενώ κατά την τρίτη περίοδο τα εισιτήρια πωλούνται στην πραγματική τους αξία.
Για το Mindspark Τρικάλων 2020, oι τρεις περίοδοι είναι οι εξής:
Η διάθεση των εισιτηρίων θα πραγματοποιηθεί σε τρεις περιόδους, ηλεκτρονικά
* Tα εισιτήρια Special Minds έχουν σταθερή τιμή και δεν επηρεάζονται από τις περιόδους πάρα μόνο από την διαθεσιμότητα.
** Αναλυτικά οι τιμές ανά περίοδο παρακάτω
*** Τα εισιτήρια για την εκδήλωση θα είναι διαθέσιμα μέχρι εξαντλήσεώς τους.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Α – Εarly Bird εως 31/12/2019:
Great minds: 36
Smart Minds: 79
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Β – Regular 1/1- 21/2 2020:
Great minds: 49
Smart Minds: 99
ΠΕΡΙΟΔΟΣ Γ – Τιμή Εισόδου – 22-23 Φεβρουαρίου
Great minds: 99
Smart Minds: -Δεν διατίθενται
Τα GREAT Minds δίνουν πρόσβαση σε όλο το κεντρικό γεγονός στις 22 Φεβρουαρίου, ενώ δεν εξασφαλίζουν συμμετοχή στα 3 Masterclasses στις 23 Φεβρουαρίου. Ωστόσο αν σε ενδιαφέρει κυρίως το γεγονός και όχι τα masterclass αυτή είναι η κατηγορία που θέλεις. Έχεις πρόσβαση στο πρώτο μέρος των ομιλιών στο cocktail networking event στην ενότητα των ερωτήσεων προς τους ομιλητές και θα λάβεις το πλήρες πακέτο συμμετοχής με πιστοποιητικό συμμετοχής.
Τα Smart Minds σου προσφέρουν την ευκαιρία να να εμβαθύνεις στις ειδικές θεματολογίες των εισηγητών.
Με αυτήν την κατηγορία έχεις όλα τα προνόμια της πρόσβασης στο κεντρικό γεγονός με εξασφαλισμένη την θέση σου στις τρεις πρώτες σειρές μετά την VIP, ενώ έχεις πρόσβαση και στα τρία Masterclasses. Παράλληλα με το πέρας της εκδήλωσης, θα αποκτήσεις αυτόματα πρόσβαση στο μαγνητοσκοπημένο υλικό των masterclasses μόλις αυτό είναι έτοιμο για ένα έτος. Επιπλέον με τα smart minds διασφαλίζεις θέση στο networking event και εκδίδεται πιστοποιητικό εκπαίδευσης (certificate of training) στο όνομα που έχεις δηλώσει πέραν του πιστοποιητικού συμμετοχής στο γεγονός.
Αν λοιπόν αναζητείς κάτι περισσότερο από την πρώτη ημέρα και πιο ειδικά αν επιθυμείς κάτι πιο πρακτικό από τις εισηγήσεις τότε τα smart minds είναι η κατηγορία σου.
Αυτή η κατηγορία σου δίνει ειδικά προνόμια όπως εξασφαλισμένη θέση στην πρώτη σειρά, ειδικό χώρο κατά το networking event (VIP) όταν το πειτρέπει το venue, πλήρη πρόσβαση και ευκαιρίες δικτύωσης με τους εισηγητές. Έχεις όλα τα προνόμια των παραπάνω κατηγοριών και επιπρόσθετα συμμετέχεις στο “Farewell Dinner”, μαζί με την ομάδα διοργάνωσης και τους εισηγητές, που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Σεπτεμβρίου στις 21:30 σε επιλεγμένο εστιατόριο της Θεσσαλονίκης.
Αν αναζητείς μια δυνατή εμπειρία όπου αποτελείς μέρος του γεγονότος και την ευκαιρία να συνδεθείς με τους εισηγητές και την διοργανωτική ομάδα αυτή είναι η κατηγορία που ψάχνεις.
Η πλατφόρμα της eventora έχει δυνατότητα να εκδώσει τιμολόγια.
Αν επιθυμείς να εκδώσεις τιμολόγιο, τότε θα πρέπει να επιλέξεις το αντίστοιχο πεδίο κατά την έκδοση του παραστατικού και να περάσεις τα στοιχεία της εταιρείας σου και τα ονόματα των ανθρώπων που θα παρακολουθήσουν.